kolmapäev, 20. aprill 2011

Dead Space 2

Järg kurikuulsale mängule Dead Space. Nii viimase kui käesoleva mängu kohta on öelda vaid kiidusõnu. Tihti kipub tegijatel siht paigast minema, ning uus versioon läheb "klassikast" suure kaarega mööda. Õnneks, siin on tehtud teisiti.




Mootor on Visceral Games toodang, ning mootoriks on Visceral engine. Mulle sobib!

Tegevus algab Titaani ühel kuul, Saturnil, asuvas haiglas. Peategelane Isaac Clarke ei mäleta viimasest kolmest aastast mitte midagi. Nagu ka eelmises osas, jooksevad jaamas ringi Necromorph'id. Mis toimub? Selgub...

Kaadrid on endiselt õõvastavad ja seekord on mängu sisse toodud tosin uuendust. Mänguplats on kohati suisa nii avar, et ei oska kusagilt otsast peale hakata.

Mängu alguses on peategelane relvata, mis tekitab päris parasjagu paanikat.

Laheda uuenduseda ei kuvata suunda vaid kohustusliku sihtpunkti suunas. Nüüd võib siht suunda näidata ka poeni, salvestamiskohane vms. Upgrade!


Necromorhp.

Kehv aeg relva laadimiseks? Pole hullu, kõik Necromorph'id pole just väga väledad :)


Suit upgrade. Soovituslik!


Suuremat sorti ruum. Far far away...


Necromorph'ide jäsemeid saab kasutada laskemoonana. Muudkui loobi :)


Mängus on mitmeid selliseid kohti, mis panevad suisa ahhetama. See on üks neist. Kiire möll ja palju tulistamist afterwards. Nice!


Lendamine on tehtud palju lihtsamaks. Varasemalt pidi olema teada, kuhu ja mille külge hüppad. Niid saad niisama ringi hulpida, ilma konkreetset sihti omamata. Upgrade!


Üks jõhkramaid kohti mängus. Ehk oli asi ka selles, et tegin esimese ringi eelviimase raskustasemega. Still, creepy!


Laiendatav? Expendable? Lahe jaam oli, mis muud :)


Mängus on ka strateegikud, kes üritavad sind kavalate trikkidega rajalt maha võtta. Hiilivad ja sprindivad. Uued relvad teevad nende tapmise küll lihtsamaks, kuid ega laskemoonagi pole raisata. Mäng annab sulle endiselt neid padruneid, mis relvi sa kaasas kannad. Hea hea :)


Üks pirakas twist mängus. Teekond viib sind tagasi vanasse hubasesse USG Ishimurasse. Avastamisrõõmu on palju... Uues kuues :)


Trikid ja nipid vastaste tapmiseks.


Kasutusel on nii vanad kui uued trikid. Siinolev on siiski juba vana, kui liftiplatformile kollid ülevalt alla hüppavad. Eeldatav...


Yeah, Isaac's love...


Powerful. Boom. Death!


Väikesed armsad nälkjad... Neid automaadiga tappa on suht tarbetu. Selleks oli esimeses osas parem relv. Minu esimene ring kasutasin vaid plasma cutterit :)

Cutscene...


Tripmine? Yeah, you will trip!


Kokkuvõtlikult öeldes, on see mäng kindlasti proovimist väärt. Mängule annab palju juurde, kui oled esimest osa juba mänginud. Efektid on endiselt head!

Negatiivset seekord öelda ei saa. Maksimum!

[10/10]

0 kommentaari: