neljapäev, 21. aprill 2011

Assassin's Creed: Brotherhood

Ubisofti poolt loodud järg Assassin's Creedi seerias. Kõik selle seeria mängud on mulle varasemalt meeldinud. Õnneks oli see ka seekord nii!





PC versioonid:
(2007) Assassin's Creed
(2009) Assassin's Creed II
(2011) Assassin's Creed: Brotherhood

Graafiliselt on mäng sama mis AC2 aga uuendusi on terve posu. Seekord on vaid üksainus kaart, millel liikuda. Ei ole erinevaid linnasid ega maakondi, vaid üks kaart (välja arvatud üksikud missioonid teistes linnades/kohtades).

Mängitavus on endiselt lihtne. Selle mängu mootor on tehtud nii lihtsaks kui võimalik, nii et probleeme ei tohiks see kellelegi tekitada. Kolme klahviga saab panna tegelase nii liikuma, et ta ületab kõik takistused ja isegi hüppab õigel ajal. Võimas! :)

Lugu jätkub sealt, kus ta eelmises osas lõppes. Vaheklippe saab lõpuks ometi vahele jätta, kui näpud sügelevad ja on soov kohe lahingusse minna. Menüüst on võimalik valida ka treeninguruum, kus saab oma võimeid proovile panna.

Nagu ka varasemalt, on mängus lahendamist vajavad ülesanded. Selleks, et eriti tubli olla, tuleb arvestada lisatingimustega (nagu näiteks "Kill your target with the hidden blade"). See tagab 100% sünkroniseerimise aktiivse mälestusega.


Colosseumi pole veel Itaaliasse vaatama jõudnud, kuid mängus on ta küll väga kena!


Mõneti meenutavad missioonid Tomb Raiderit. Sünged koopad, mõnevõrra nuputamist ja mööda seinu turnimist.


Akvedukt :)


Tornide tippu ronimisel on pandud üha vähem rõhku. Seekord on tornidel ka teine funktsioon, kui niisama linnaosa kõrgelt uudistada. Seekord on vaja hävitada Borgia ülemvõim, mistarvis vaja tornidele tuli otsa panna.


As far as the eye can se...


Borgia torn leekides...



Lahingu osa on lihtsustatud. AC ja AC2 olid lahingu osas väga erinevad. AC ei kajastanud üldse vastase elusid. AC2 nõudis, et vastase kõik eluruudukesed tuleb ära nullida, enne teda maha lüüa ei saa. Tüütu. ACB laseb aga vastase blokist läbi murda ja tal kõri läbi lõigata. Minu isiklik surnuaed.


Nagu ikka, on missiooni lahendamiseks rohkem kui üks viis. Silent? Yeah, miks ka mitte?


See Rooma üles ehitamise teema on ka lahe. Borgia valitsus on jätnud asjad omasoodu, ning Ezio saab siis oma rahadega kõike üles ehitada ja ka endale osta.


Leonardo leiutab taas. Siin mängus on isegi tankid olemas :)


Liitlased...


Vastased kannul...



Uuendusena on ka transpordivahend: hobune. Avamaastikul võid suvalisel hetkel enda juurde hobuse kutsuda, kellel loojangusse ratsutada. Lihtsustab suurte vahemaade läbimist.


Mõnes kohas, peale korduvaid põrumisi, leiad viisi, kuidas teha kõik teistmoodi ja kordi lihtsamalt. See on üks nendest kohtadest :)



Kogutavad lipud. Mis funktsioon neil on, sellest ma aru ei saanudki. Koguda saab küll, jah... Kuid edasi?

Uuendusena on võimalik välja õpetada ka oma järglased, palgamõrvarid. Neid on võimalik käsu peale endale appi kutsuda. Kas siis kahekaupa (6 maksimaalselt), või viburahena. Teeb elu lihtsamaks küll :)

Näha on korralikku arendustööd mängu vallas. Uuendused on teretulnud ja Võrgumängu tugi on ka väga lahe. Mängurõõmu peaks jätkuma kohe mitmeks päevaks.

[10/10]

0 kommentaari: