pühapäev, 17. mai 2009

Prince Of Persia

Pärsia Printse on saatnud meeletu edu. Mäletan veel esimest 8bitist Prince-i mängu, mille sõbraga laenutusest laenasime ja teleka taga toksisime. Põnev põnev!

Paraku aga pole kogu seeria olnud ühe firma tootmises. Esimesed kaks osa toodeti Brøderbundi poolt, ühe tootis Avalance Software ning ülejäänu on Ubisoft.



(1989) Prince of Persia
(1994) Prince of Persia 2: The Shadow and the Flame
(1999) Prince of Persia 3D
(2003) Prince of Persia: The Sands of Time
(2004) Prince of Persia: Warrior Within
(2005) Prince of Persia: The Two Thrones
(2008) Prince of Persia

Varsti on oodata ka viimasele järge :)

Lugu saab alguse liivatormist, kus Pärsia Prints oma ahvi ära kaotas. Tema otsingul "lendab talle kaela" Elika, kes mingite meeste eest põgeneb. Peale edukat meeste tagasitõrjumist järgneb ta tüdrukule. Sedasi tõmmatakse ta Jumalatevahelisse võitlusse. Maailm vajab päästmist? Muidugi!


Olen kuulnud jutte selles, kuidas sellise graafikaga mäng inimesi ei tõmba. Minu arust on see meeldiv vaheldus ning graafika üle kurta ka ei saa. Teistmoodi on ta küll kuid mängurõõmu sellepärast nüüd vähem poleks :)

Pimedaid kohti on ka mängus piisavalt. It's all about light, tho!


On ju tublisti vaeva nähtud? ;)


Vahepealsed kommentaatid on naljakad. Mees kukkus platformilt alla ning karjus "Elika"... Naine püüdis ta kinni ja tõi platformile tagasi, mille peale mees ütles "I din't needed saving". Well, doh... Mis sa siis karjud appi? :D

Akrobaatika on lahe! Mööda lage saab ka joosta? Muidugi saab :)


Swing and go...


Maailm on väga mitmekesine ja väga suurejooneline. Nägemisraadius on piiratud kuid vaated on sedavõrd võimsad.


Neli elementi teevad mängus liikumise põnevamaks. Selleks et elemente lahti mängida, tuleb korjata heledaid pallikesi. Elika vajab neid :)


Pisut armageddon? Ehh... We'll fix it!


Madistamist on üldjoontes vähem kui varasematel versioonidel. Võidelda on vaja siiski ainult bosside ja mõne käsilasega. Liikumine on lihtsustatud ja võitlemine samuti. Elikal on teatud võimed, mis teevad mängus suremise võimatuks. Sobib :)

Võitlemisel lööke teha on kohati keeruline. Vaenlased suudavad su lööke lihtsamalt bokeerida ning tagasirünnak pole nii kiire kui võiks olla. Kohati isegi paar sekundit pausi, kuigi lüüa saaks. Selles suhtes oleks võinud see paremini läbi mõeldud olla.


Veel üks element...


Tuvikesed posti otsas! Väga kenasti animeeritud kõiksugused ronimised, kohavahetused jms. Kohe ilus vaadata :)


Tegelaskujude animeeritus meenutab vägagi Ubisofti mängu Assassin's Creed. Nice!



Järjekordne koht päästetud. Cutscene-e ei saa vahele jätta, mis on seekord isegi hea. Assassin's Creedi miinuseks oli see, et ühtegi cutscene-i ei saanud vahele jätta. Väga tüütu, kui oled mängu juba korra läbi mänginud. Siin aga on just tore, et kõik ära näed. Nalja visatakse palju ja kannatust pole vaja varuda. It's all good!




Esmasel mänguversioonil on mingid probleemid mälu kasutusega, sest framerate kipub väga madalaks minema. Pole ebatavaline, kui mäng annab 18-25 freimi sekundis... Peale salvestamist, mängu kinni panemist, käitivamist ja uuesti leveli laadimist on freimid taas 60 peal.

Kokkuvõttes ütleksin et mäng on mängimist väärt. Mängurõõmu on järjest mängides umber 16 tundi.

[9/10]

0 kommentaari: