pühapäev, 28. juuni 2009

Dead Space

EA on viimasel ajal silma paistnud paljude vingete mängudega.

Kosmoselaeva on tabanud mingi õnnetus, mida grupp inimesi uurima läheb. Mängija kehastab Isaac Clarke'i, kes põhjused välja selgitab ja Nekromorfidele tuule alla teeb.

Ei saa öelda, et selliseid mänge oleks palju, mis mind korralikult hirmutaks ja pealaest jalatallani kananaha ihule tooks. Mäng on tõesti hirmuäratav. Nõrganärvilistele ei soovita!

Mängu mootor on väga ilus. Tegelase juhitavus samas natuke kandiline. Üles-alla liikumine on sihtimisel kiire, paremale-vasakule aga aeglane. Samas on tegelane ekraani vasakus servas (nagu ka Residend Evil 5 ja Gears Of War), mis on pisut häiriv. Teistmoodi, aga siiski hea :)

Relvavalik pole just kõige laiem. Relvi saab küll täiustada kuid paraku kõikide relvade jaoks punkte ei jätku. Minu isiklik lemmik on "Plasma Cutter"... Default ja ajab kenasti asja ära...

Mõnel relval on rohkem tähendust, teistel vähem. Padrunitega on alati kitsas, sellest pole pääsu. Sihi rohkem, säästad rohkem! :)

Mäng oleks nagu Doom 3-e järg. Tegijad on hoopis teised, kuid süngus ja mängu toimumiskoht vägagi sarnased. Doom 3 oli klassika, nagu tema eelkäijad. Kui oled Doom'i fänn, proovi julgelt.


No gravity! No gravity! Sünge :)


On ka ülesandeid, mis nõuavad pisut teistsugust lähenemist. Blast them away! :)



Rig upgrade. Uuendad ülikonda, saad rohkem asju kaasas kanda. Hea investeering.



Nalja pärast on tehtud mängusiseselt ka paar mängu. Parimatele auhinnad :D





Omapärane on ka õpetuste, kaardi, video ülekannete jms. kuvamine. Info pühib ekraanil mängija suhtes kindlal positsioonil. Sellele aitab kaasa just nimelt see, et tegelane on ekraani vasakus servas. Paremale jääb selleks piisavalt ruumi :)

Taseme kaart meenutas millegi pärast Descent'i. Eks oli temagi midagi sellist loodud :)




Dead Aliens...


Mängus on kaks olulist võimet: Liigutada asju ja aeglustada objekte. Kolle aegkluubis liikumas näha on koomiline. Samas ega teisiti saagi, vahest polegi teist võimalust.


Puudust tundsin aga varutud padrunite arvust. Relva peal kuvatakse vaid salves olevaid padruneid.

Mängus on kokku 12 etappi. Iga etapp on täis õuduseid ja jubedusi, pisut tulevahetust ja palju närvikõdi. Peale mängu lõppu on võimalik mängu algusest alustada, relva jms. uuendustest loobumata. Ja muidugi ka "Impossible" raskustase. I dare you!

Mängu pikkus on umbkaudselt 12 tundi. 9 tundi, kui kordagi surma ei saa. Ei saa? :)

###

PS! Selgub, et impossible raskustase koos "Plasma Cutter"-iga polegi väga keeruline. Aega võttis 8 tundi ja 30 minutit. Kohati tundus, nagu oleks vastaseid rohkem kuid mängurõõmu oli jällegi vähem. Miks? Padrunite ostmine tüütab ära! Kollid tahavad tunduvalt rohkem kõmmutamist :S

[9/10]

0 kommentaari: