teisipäev, 9. november 2010

Sniper Ghost Warrior

City Interactive poolt loodud mänguke. Sellise ideega mänge tean ma väheseid. Sniper: Art Of Victory 2 oli ainus mäng, tänu milllele minu GeForce 8800 GT garantiisse läks. Kuidas ta suutis seda kaarti sedasi hullutada, et pilt mustaks läks, ei tea ma siiani.


Seekord on siis graafiline külg oluliselt parem, kui mitte öelda võrratu. Lihtne ja samas ilus.

Tegevuskohti on ka mitmeid.

Kui lask on eriti hea, näitab mäng sulle kuuli lendu kuni tabamiseni. Vägev!



Palju on hiilimist :)



Mängus on lõbu piisavalt. Paraku on mängus ka palju bug'e. Ühest missioonist ma ei saanudki edasi, enne kui taseme uuesti läbi tegin. Nimelt pidi see olema stealh mission, kui ma ühe vaenlase maha lasin. Selle peale öeldi minu kommandost "You are on your own"... Mis siis sellest nii väga nüüd... Tegin platsi vaenlastest puhtaks ja otsisin väljapääsu. Kuna mulle ei öeldud kuhu minna, kolasin ma niisama kaardil ringi. Käisin leveli "servades" ja uurisin, kuidas mäed ja puud jms tehtud on. Sellist asja ei tohiks aga progejad lubada. Kas mäng anti liiga kiirustades välja?

Köieronimised on ka jaburad. Kui ei tule hästi välja, ärge siduge seda üldse mänguga :\

[7/10]

2 kommentaari:

lew ütles ...

Sellist mängu nagu "Sniper: Art Of Victory 2" ei ole ju. Aga SGW" tuleb, millest ka uudis minu blogis:
http://www.gamespot.com/users/lewuz/show_blog_entry.php?topic_id=m-100-25886213&tag=all-about%3Bblog2

Minu meelest oli SGW veidi liiga ebakvaliteetne.

lew ütles ...

Vabandust, typo - SGW2 tuleb.